menusearch
01group.ir

پلتفرم معاملاتی اجتماعی

به وب سایت تیم نرم افزار و هوش مصنوعی زیرو وان خوش آمدید .
برای ارائه خدمات به بهترین شیوه و با بروزترین متدهای دنیای نرم افزار و هوش مصنوعی در خدمت شما هستیم .

(0)
(0)
پلتفرم معاملاتی اجتماعی

راه اندازی و مدیریت پلتفرم های بین المللی PAM، MAM و تجارت اجتماعی با نرم افزار هوش مصنوعی تیم صفر و یک

 

در بازار رقابتی فارکس امروزی، ارائه چندین فرصت سرمایه گذاری برای مشتریان ضروری است، به ویژه برای کسانی که ترجیح می‌دهند به تنهایی معامله نکنند. کارگزاران می‌توانند ربات های تجاری ویژه، حساب های مدیریت شده یا راه حل های تجارت اجتماعی را ارائه دهند. این مقاله بر روی PAM (مدیریت درصد تخصیص پول)، MAM (مدیریت چند حساب) و پلتفرم‌های تجارت اجتماعی تمرکز می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه نرم‌افزار هوش مصنوعی (AI) تیم Zero One می‌تواند به راه‌اندازی و مدیریت حساب‌های بین‌المللی کمک کند و مزیت رقابتی را فراهم کند..

درک PAM، MAM و بسترهای تجارت اجتماعی

PAMM یک سیستم محبوب برای خودکارسازی و مدیریت معاملات است که درصدی از حجم معاملات بین سرمایه گذاران را بر اساس مانده یا حقوق صاحبان سهام تخصیص می‌دهد. MAM مشتق شده از PAMM است که امکان تخصیص غیرمتناسب و سطوح ریسک قابل تنظیم را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند. از سوی دیگر، پلتفرم‌های تجارت اجتماعی، کاربران را قادر می‌سازد تا معاملات سرمایه‌گذاران دیگر را با سطوح مختلف تعامل و سفارشی‌سازی دنبال و کپی کنند.

 

نرم افزار هوش مصنوعی تیم Zero One چندین مزیت را برای کارگزارانی ارائه می‌دهد که به دنبال راه اندازی و مدیریت پلتفرم های بین المللی PAM، MAM و تجارت اجتماعی هستند:

  • یکپارچه سازی بدون درز: نرم افزار هوش مصنوعی را می‌توان به راحتی با پلتفرم های معاملاتی محبوب مانند MT4 و MT5 ادغام کرد و فرآیند راه اندازی صاف برای PAM، MAM و خدمات تجارت اجتماعی را تضمین کرد.
  • مدیریت ریسک خودکار: سیستم هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار سطوح ریسک را برای هر سرمایه گذار ارزیابی و مدیریت کند و از تخصیص و عملکرد بهینه برای حساب های PAM و MAM اطمینان حاصل کند. این ویژگی به حفظ بازده ثابت و کاهش ضررهای احتمالی کمک می‌کند.
  • تشخیص و پیشگیری از تقلب: نرم افزار هوش مصنوعی می‌تواند فعالیت های تقلبی را شناسایی و از آن جلوگیری کند و امنیت و یکپارچگی PAM، MAM و پلتفرم های تجارت اجتماعی بین المللی را تضمین کند. این ویژگی به ویژه برای کارگزارانی که به مشتریان از حوزه های قضایی مختلف غذا می‌دهند بسیار مهم است.
  • ردیابی عملکرد در زمان واقعی: سیستم هوش مصنوعی می‌تواند ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد در زمان واقعی را برای تمام حساب های مدیریت شده ارائه دهد و به سرمایه گذاران امکان می‌دهد سرمایه گذاری های خود را از نزدیک نظارت کنند. این شفافیت به ایجاد اعتماد و تشویق روابط بلندمدت بین کارگزاران و مشتریانشان کمک می‌کند.
  • گزارش‌دهی قابل تنظیم: نرم‌افزار هوش مصنوعی می‌تواند گزارش‌های قابل تنظیم برای سرمایه‌گذاران تولید کند، معیارهای عملکرد، جزئیات تخصیص و سایر اطلاعات مرتبط را به نمایش بگذارد. این گزارش‌ها را می‌توان برای رفع نیازهای خاص هر سرمایه‌گذار تنظیم کرد و تجربه کلی آنها را افزایش داد.
  • مقیاس پذیری: سیستم هوش مصنوعی می‌تواند تعداد زیادی حساب را مدیریت کند، و آن را به یک راه حل ایده آل برای کارگزارانی تبدیل می‌کند که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود و ارائه خدمات PAM، MAM و تجارت اجتماعی در حوزه های قضایی متعدد هستند.
  • پشتیبانی از انطباق با قوانین: نرم‌افزار هوش مصنوعی می‌تواند به کارگزاران کمک کند تا با خودکارسازی فرآیندهای راستی‌آزمایی و نظارت بر فعالیت‌های حساب، از انطباق با مقررات بین‌المللی، مانند الزامات KYC (مشتری خود را بشناسید) و AML (ضد پول شویی) اطمینان حاصل کنند.